fredag 28 januari 2011

Jäkla mage.....

Började veckan med magsjuka....igen. Ganska precis en månad sen jag hade exakt samma. Ont i magen, illamående och absolut ingen hungerkänsla. Förra gången jag hade det köpte jag Omeprazol (typ Losec) och det hjälpte ganska omgående. Så i måndags när det började (käkade en bulle och en macka på hela den dan) tog jag en tablett. På tisdagen kunde jag i alla fall äta hyfsat igen men fortfarande ont i magen. Sen blev det stadigt bättre och bättre, och idag är det nästan helt bra. Blev faktiskt lite förvånad över trainerpassen jag körde onsdag, torsdag. Körde exakt samma pass förra veckan och nu låg jag på i princip samma effekt i intervallerna. Trodde att efter i princip inte ätit nått på hela måndagen så skulle jag inte orka köra på så.
Nu hoppas jag bara inte detta ska återkomma så här regelbundet.
Om vädret tillåter blir det distans ute på söndag.

1 kommentar:

  1. Hoppas du kryat på dig så att du fått damma av cykeln lite idag. Själv har man ju fått en kur penicillin i 10 dagar, blää.

    SvaraRadera